søndag 27. januar 2008

Barneseng


Til de to jentene våre har jeg lenge ønsket meg en av de danske junosengene. De har vist seg å være ganske så vanskelige å få tak i. Har lett rundt på diverse nettsider i Norge og Danmark og på loppemarked. De er ute av produksjon, men danske Sebra har fått enerett på nyproduksjon av sengene. På Askøy utenfor Bergen har AC Home tatt inn disse sengene. Dessverre (for meg) blir det litt dyrt med 5900 kr pr seng. I tillegg kommer madrass på 1200 kr.



Men så var jeg en tur i Os for å kjøpe regnjakke til min eldste datter og kom over den fantastiske butikken Milly-Molly-Mandy som selger både 2.hand barneklær, leker og møbler i tillegg til nye barneklær og mammaklær. Der fant jeg en kjempefin skuvseng til min 18 mnd datter. Den står i god stil til den min eldste datter har.



Det er en gammel seng vi har arvet fra min manns familie. Sengen kan dras ut slik at den kan brukes fra baby til stort barn.

Ingen kommentarer: